Tak jsem asi zpátky

Tyjo, ani nevím, kdy jsem naposledy něčím přispěla na tento blog. Psaní miluji, ale zkrátka jsem měla jakýsi psací blok, no, všechno vám přiblížím v dnešním článku. Hodně jsem se změnila. Ano, v mém věku je to naprosto normální a spíš by nebylo v pořádku, kdybych se neměnila, ale v tomhle případě se jedná o vážně velikou změnu.




 Ani to sama vlastně nepobírám, ale jak okolí, tak i já sama pociťuji, že jsem úplně jiný člověk, než před rokem. Mám jiné zájmy, priority, čtu úplně jiné knihy a celkově vidím svět úplně jinak, než před rokem. Ani vlastně nevím, kdy a jak nastal ten zlom. Ale to už je asi jedno, je to tak, jak to je a já s tím už nic neudělám. 

Dobrá zpráva je to, že mi to psaní začalo fakt chybět a chtěla bych tu být opět aktivní, ale už radši nebudu nic slibovat, přeci jen se znám. 

Rozhodně bych chtěla přispívat jak recenzemi, tak i nějakými recepty, reporty ze zajímavých výletů nebo třeba vlastními myšlenkami. Taky bych se tady chtěla částečně věnovat škole, no uvidíme. Na druhou stranu nechci mít velké oči, víme, jak to chodí, že? ;) 

No a jak se mám? Jednou tak a podruhé zase tak, ale to je hold život, akorát mám pocit, že se  mi to mění hrozně rychle. A to je další z důvodů, proč jsem se rozhodla se sem vrátit. Jedna z nejlepších "metod", jak se vyrovnávám se špatnými náladami je vypsání se. 

Tak teď už jen doufám, že mi ta chuť do psaní vydrží, že ještě někdo ty moje bláboly bude číst a hlavně, že to bude nás všechny bavit. Alespoň malinko. 

Komentáře

  1. Taky se teď ke psaní vracím, tak uvidíme jak dlouho nám to vydrží, doufám, že co nejdýl :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat