P.S. Líbíš se mi

Knihu jsem naprosto vůbec neměla v plánu číst. K romantickým knihám mě to příliš netáhne a každá, kterou jsem v posledních měsících přečetla byla zklamáním. Jak na tom byla kniha od Kasie West, u nás celkem dost oblíbené autorky? To se dozvíte v dnešním článku. 



Kniha se náramně hodí na léto. Líčí příběh středoškolačky Lily, což je taková ta typická šedá myška, která se ve škole s nikým moc nebaví a nikdo se nebaví s ní. Jednou se nudí o hodině chemie a proto napíše úryvek své oblíbené písničky na lavici. Druhý den ji čeká milé překvapení v podobě toho, že k úryvku někdo připsal pokračování písně. Z tohoto se pomalu v průběhu knihy stane pravidelné anonymní dopisování mezi dvěma lidmi. Lily by se ráda dozvěděla, kdo to je, ale zároveň nechce, aby byla odhalena její identita protože se bojí, že by si s ní dotyčný dál nechtěl dopisovat. Ale jednoho dne se to přece jen dozví, vlastně docela náhodou. Jak s tím naloží? Je to někdo, koho zná? Bude jejich dopisování pokračovat? 

To by byl tak ve zkratce děj knihy. Musím říct, že má očekávání byla opravdu minimální, jak už jsem psala výše, tento žánr knih příliš nevyhledávám a když už omylem o nějakou knížku z tohoto žánru zavadím, většinou jsem ve finále zklamaná. Ale Kasie mě rozhodně nezklamala! 

Kniha to je nenáročná. Nemusíte u ní vůbec přemýšlet a i přesto odhalíte hlavní zápletku, nebo alespoň já to tak měla, uhodla jsem sama hlavní zápletku a to už někde na straně 60. Ale vůbec mi to nevadilo, naopak jsem pozorovala, zdali se příběh ubírá směrem, kterým jsem čekala, že se asi ubírat bude. 

Hlavní postavy byly celkem sympatické, s žádnou jsem neměla nějaký větší problém. Hrozně se mi na příběhu líbila rodina hlavní postavy. Přijde mi, že skoro všichni hlavní hrdinové v YA knihách mívají dokonalé rodiny, kde všechno probíhá naprosto hladce. Její rodina byla velice početná, s tím se samozřejmě pojila řada negativ nejen pro hlavní hrdinku Lily - například nedostatek financí nebo málo soukromí. 

Kniha se čte rychle, stránky mi přímo ubíhaly pod rukama. 
S Kasie West rozhodně nekončím. Určitě se pustím do ostatních děl z pera této autorky. 

Pokud stejně jako já neholdujete tomuto žánru knih, ale přeci jen byste něco chtěli zkusit s tím, že nechcete opět narazit - P.S. Líbíš se mi by vám, stejně jako mně, mohla padnout do noty.  

Komentáře

Okomentovat